INSCRIPCIONS A LA CATEQUESI CURS 2021-2022

CATEQUESI PARROQUIAL

“Quin goig de sentir a les muntanyes els passos del missatger que anuncia la pau i porta la Bona Nova, que anuncia la salvació” (Is 52,7)

Us convidem un any més a inscriure els vostres fills/es. Us recordem que el pla de Catequesi de la nostra parròquia té els nivells següents:

Infants:                     1r any*                    2n any*                  3r any*                               Seguiment

(7 ANYS-2N)          (8 ANYS-3R)          (9ANYS-4T)            (10 ANYS-5è.6è. 1-2-ESO)

Adolescents:                                  1r any**                                 2n any**

(14-3R ESO)                        (15-4T ESO)

Joves:                       de 16 a 20 anys

*Cursos per a infants que volen rebre el sagrament de l’Eucaristia.

** Cursos per a adolescents que volen rebre el sagrament de la Confirmació.

El curs vinent implantarem a la nostra parròquia, com ja es fa en altres del nostre Arquebisbat, el pla de la catequesi per infants que proposa rebre el sagrament de l’Eucaristia al 4t. Curs de Primària, havent fet tres cursos de catequesi.

Recordeu que a la catequesi el més important és compartir la fe i créixer en el coneixement de Jesús a través del testimoni.

La catequesi d’infants la farem un dissabte amb els catequistes i un dissabte amb els pares.

DATES D’INSCRIPCIÓ HORARI LLOC

INFANTS, ADOLESCENTS I JOVES

DIUMENGES 23 i 30 de maig

A 2/4 d’1 del migdia

ESGLÉSIA PARROQUIAL

La matrícula de 25 € es pagarà en el moment de fer la inscripció.