NOMENAMENT RECTOR

Missatge de Mn. Víctor Mosquera, administrador parroquial per llegir-lo a les misses de la festivitat de St. Jaume apòstol.

Estimades comunitats de la Selva del Camp, d’Almoster i de l’Albiol,

La setmana vinent es faran públics els nomenaments que ha signat el Sr. Arquebisbe Joan Planellas. Dos d’aquests nomenaments interpel·len directament a aquestes parròquies i a mi mateix com actual administrador.

Em plau anunciar-vos que a partir del proper mes de setembre deixaré de ser administrador parroquial, tal i com estava previst, i que tindreu un nou rector titular que serà Mn. Albert Fortuny, actual rector de Vila-rodona, ajudat d’un mossèn vicari que serà Mn. Jordi Sànchez, actual rector del Pla de Santa Maria.

Per a mi ha sigut un plaer i un goig acompanyar-vos durant aquests mesos i encara fins setembre. Poder conèixer-vos m’ha ajudat a créixer com a prevere i a estimar amb més forces l’Església de Jesucrist. M’hagués agradat poder ser-hi molt més present però no ha pogut ser possible per la quantitat de responsabilitats que tinc encomanades. Així mateix, vull donar les gràcies a Mn. Joan Curieses per poder assegurar les eucaristies dominicals i haver fet l’esforç per poder servir-vos. També vull donar les gràcies a la Núria Pasqual i a totes les voluntàries i voluntaris que fan possible que les tasques pastorals es desenvolupin tot i les dificultats dels temps que ens ha tocat viure.

Durant el proper mes d’agost ens haurem de reunir amb els consells parroquials, sempre que sigui possible, per poder fer un traspàs ordenat i perquè conegueu el nou rector i vicari.

Una abraçada fraterna!